Αποκριάτικη Γιορτή – Πάρτυ– Αίθουσα εκδηλωσεων του Πολύτεχνου.

Μεγάλη επιτυχία είχε και φέτος η καθιερωμένη Αποκριάτικη γιορτή που γίνεται σε σενεργασία με το Εθνικό Ωδείο Νέας Σμύρνης.  Η γιορτή ξεκίνησε με  συναυλία στην οποία συμμετείχαν μασκαρεμένοι μικροί σπουδαστές  διαφόρων οργάνωντου Ωδείου, όπως επίσης και η παιδική χορωδία. Μετά την βράβευση των δύο   καλύτερων μασκαράδων, ακολούθησε  πάρτυ  με πολύ χορό, γλέντι και τραγούδι, που κράτησε μέχρι αργά το βράδυ.