Μεγάλη επιτυχία είχε η εκδήλωση του  Πολύτεχνου Καλλιτεχνικού Κέντρου, που έγινε σε συνεργασία με τo Εθνικό Ωδείο Νέας Σμύρνης, στις 22 Ιουνίου στο Πολυχώρο του Δήμου Αθηναίων “Αννα & Μαρία Καλουτά” Αίθουσα “Αλέκος Αλεξανδράκης”. Εντυπωσίασαν τόσο τα μικρά παιδιά του μπαλέτου, όσο και τα παιδιά της μουσικοκινητικής με το όμορφο πρόγραμμα τους και τον συντονισμό και την συμμετρία των κινήσεων τους. Την εκδήλωση έκλεισε με εντυπωσιακό τρόπο το τμήμα κρουστών το οποίο ερμήνευσε ένα έργο το οποίο εκτός των δεξιοτεχνικών ικανοτήτων, απαιτούσε και σκηνική παρουσία.