Εκδήλωση του τμήματος Μουσικοκινητικής στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολύτεχνου. Τα παιδιά παρουσίασαν ένα ποικίλο μουσικό πρόγραμμα με το οικολγικό θέμα «το δάσος». Τραγούδια, μουσικά παιχνίδια και ήχοι από διάφορα κρουστά οργανάκια, εντυπωσίασαν τους παρευρισκομένους.