Αποκριάτικη Γιορτή -Πάρτυ σε συνεργασία με το Εθνικό Ωδείο Νέας Σμύρνης. Η εκδήλωση ξεκίνησε με συναυλία του Ωδείου στην οποία μικροί σπουδαστές του Ωδείου και η παιδική χορωδία, ερμήνευσαν μασκαρεμένοι έργα σχετικά με τις αποκριές και άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού.Στην συνέχεια η ομάδα χορού του Πολύτεχνου χόρεψε χορούς samba , χιπ-χοπ και διάφορους άλλους, ξεσηκώνοντας και παρασύροντας τους παρευρισκομένους σ’ ένα ξέφρενο γλέντι μέχρι αργά το βράδυ.Στη εκδήλωση αυτή δόθηκαν δύο βραβεία:Ένα για τον καλύτερο μασκαρεμένο σπουδαστή και ένα για τον καλύτερο μασκαρά , μή σπουδαστή του Εθνικού Ωδείου ή του Πολύτεχνου.