Αποκριάτικη Γιορτή – Πάρτυ– Αίθουσα εκδηλωσεων του Πολύτεχνου.
Μεγάλη επιτυχία είχε και φέτος η καθιερωμένη Αποκριάτικη γιορτή που γίνεται σε σενεργασία με το Εθνικό Ωδείο Νέας Σμύρνης. Η γιορτή ξεκίνησε με συναυλία στην οποία συμμετείχαν μασκαρεμένοι μικροί σπουδαστές διαφόρων οργάνωντου Ωδείου, όπως επίσης και η παιδική χορωδία. Μετά την βράβευση των δύο καλύτερων μασκαράδων, ακολούθησε πάρτυ με πολύ χορό, γλέντι και τραγούδι, που κράτησε μέχρι αργά το βράδυ.